Якщо, відкривши посилку, Ви виявили, що замовлені товари Вам не підходять, ви можете повернути або обміняти їх.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки (в нашому випадку від дня отримання посилки) Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший товар. У разі, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

Повернення приймаються тільки при наявності фабричної упаковки і відсутності слідів експлуатації. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. У разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
- висланий не той товар;
- висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорного, шолом опинився червоним). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
- присланий бракований товар.

Обмін і повернення Оригінальних запчастин і товарів з розділів Електрика і Освітлення та лампи розглядається, якщо установка запчастини проводилася кваліфікованим фахівцем на СТО, які мають сертифікат відповідності на даний вид робіт.